Vores kompetencer skaber resultaterne

RØH Desktop

Vores spidskompetencer

1. Projektvalg

Vi udvælger projekter ud fra en omhyggelig vurdering af faktorer som beliggenhed, driftsikkerhed og efterspørgsel på lejermarkedet. 

2. Administration

Vi håndterer både administrationen af selskabet og ejendommen, herunder udlejningen og den kontinuerlige kommunikation med lejerne. 

3. Exit af projekter

Vi står til rådighed for at hjælpe dig med at afgøre, hvornår det er fordelagtigt at lave et exit, så du opnår det bedste resultat af din investering.

Partnernes erfaring

2020 09 01 DSF3034 (1)

Ole Madsen,
Direktør & Partner

Ole grundlagde Vinding Gruppen i 1998 med en baggrund som cand. merc. i finansiering og erfaring fra ansættelse hos banker, revisorer og realkredit. 

Ole arbejder relationsbaseret og ud fra en finansiel strategisk tilgang til ejendomsinvestering. 

2020 09 01 DSF3204 (1)

Steen Sandgaard,
Partner

Steen er uddannet i den finansielle sektor, hvor han har været beskæftiget gennem 25 år - primært i kundevendte funktioner. Uddannelsen er suppleret med en HD i finansiering og en master i ledelse.

Steen har været partner i Vinding Gruppen siden 2008, og han vægter et godt samarbejde og tilfredshed fra kunderne meget højt.

Claus 6.0 (2)

Claus Rosendahl Rasmussen,
Partner

Claus er uddannet cand. merc. i styring og ledelse. Han har erfaring fra retailbranchen, leisure industrien samt bygge- og udviklingsvirksomheder.

Claus har været partner i Vinding Gruppen siden 2019, og han arbejder med afsæt i en hands-on-tilgang til Property Asset Management.  

2020 09 01 DSF3108

Flemming Clausen,
Partner

Flemming har en baggrund i regnskab og revision og har siden 1983 været beskæftiget inden for byggebranchen og byggerelaterede produkter. Han har beskæftiget sig med køb og salg af fast ejendom, men primært med udlejning og byggeopgaver.

Flemming har været ansat i Vinding Gruppen siden 2003 og blev partner i 2008.

 

 

Godkendt af Finanstilsynet

Vinding Gruppen A/S er godkendt af Finanstilsynet, med tilladelse til at udbyde og forvalte alternative Investeringsfonde (FAIF-tilladelse) 

VG Bolig

Vores udlejnings- og administrationsteam

Som en del af vores fulde servicepakke varetager vi den løbende udlejning og administration af boligerne. Vi har et stærkt og dedikeret team, der har ansvaret for:

  • Fremvisninger
  • Åbent hus-arrangementer
  • Markedsføring på de sociale medier
  • Udlejning på Boligportalen
  • Eksponering på vores bolig-lejerunivers (www.vgbolig.dk)
  • Driften af ejendommen
  • Udarbejdelse af lejekontrakter
  • Koordinering og håndtering af ind- og fraflytninger
  • Huslejeopkrævninger 
  • Bogføring og regnskab mv. 
  • Den løbende dialog med lejerne
  • Rekvirering af håndværkere
  • Og meget mere
Vg Bolig En Udlejer Du Kan Stole På